Vinn 1År Gratis Trening

Få ferske artikler hver mandag!

Styrkeøkt for de sterke

1 av 3 økter i et ukesprogram

Petter Håheim Johnsen
Personlig Trener
Petter har lang erfaring og bred utdannelse innen trening og helse. Som PT og Massør jobber Petter med alt fra hverdagshelter til toppidrettsutøvere. Han er også skribent, foredragsholder og driver Youtube kanalen God Form.

Dette programmet er for de som har litt erfaring og føler de mestrer baseløftene. Økten tar ca 1 time.

 

Øvelsene med samme bokstav trenes i supersett, ca 1-2min pause mellom øvelser/sett.

Eksempel: Knebøy,1min,Chins,1min,Knebøy,1min,Chins ++

 

Du skal gjøre 1 oppvarmingssett med lette vekter for hver øvelse, før du går i gang med øvelsene i programmet. Dette oppvarmingssettet skal ikke gjøre deg sliten.

Eksempel: Knebøy 10reps med 40kg før: 4 jobbsett x 4reps med 80kg.


Dette er økt 1 av 3, de tre øktene kan settes sammen til et ukesprogram. Økt 2 og 3 legges ut de neste ukene.
 

Økt 1

Øvelse

Sett

Reps

A1

Knebøy

4

4

A2

Chins m/u vekt

4

4

 

 

 

 

B1

Hip Thrust

3

6

B2

Dips

3

6

 

 

 

 

C1

Skulderpress

3

8

C2

Rygghev

3

8

 

A1 Knebøy


A2 Chins m/u vekt


B1 Hip Thrust


B2 Dips


C1 Skulderpress


C2 Rygghev

Vinn 1År Gratis Trening

Få ferske artikler hver mandag!

Relaterte artikler


Tilbake

Mest leste artikler

Treningsprogram:

Treningsprogram:

Blogglistenhits