Vinn 1År Gratis Trening

Få ferske artikler hver mandag!

3 øvelser for mage og rygg

Slik trener Hege Bøkko kjernemuskulatur

Andreas Skjetne
Personlig trener og Fagansvarlig Evolution
Andreas har en bachelor i fysisk aktivitet og helse ved NIH. Med over 5000 PT-timer og en aktiv idrettskarriere, har han lang erfaring innen trening og helse.

Hege Bøkko er en av Norges beste kvinnelige skøyteløpere og hun har i samarbeid med Evolution laget noen treningsprogram eksklusivt til deg. Her får du de øvelsene hun selv bruker for å styrke kjernemuskulaturer. Treningsprogrammet gir deg den stabiliteten du trenger og vil være et godt suplement til andre tyngre styrkeøvelser eller utholdenhetsidrett.

Velg ut en av øvelsene som kan passe i din trening, eller legg inn alle øvelsene som en del av annen trening. Husk at trening av kjernemuskulaturen er fornuftig å gjøre til slutt i øktene, da denne trengs som stabilitet i andre øvelser. Lykke til!

1. Crunch i slynge

 

2. Båten med rotasjon

 

3. Superman

 

Øvelse

Serier

Reps

1

Crunch i slynge

3

10

2

Båten med rotasjon

3

20

3

Superman

3

10

Vinn 1År Gratis Trening

Få ferske artikler hver mandag!

Relaterte artikler


Tilbake