Bli Med I Trekningen Av 6 Mnd Gratis Trening

Få ferske artikler hver Mandag!

Knalltøff ryggøkt

Treningsprogram med videoer

Vegard Tangen
Personlig Trener
Vegard har en bachelorgrad i idrett og helse fra HiOA. Selv trener han aktivt Crossfit. Han har spesialisert seg på funksjonell styrketrening og brenner for å utvikle teknikk og mobilitet.

Er du en av de som trener for å bygge muskler og i tillegg ønsker å se bra ut i badeshorts? Det finnes mange treningsprogram, men det viktigste er å gjennomføre øktene. Derfor har vi laget et enkelt og oversiktlig treningsprogram til deg som gir god effekt på styrke og muskelmasse.

 

Denne økten passer for deg som liker tøffe ryggøkter! Du bestemmer selv intensiteten og hvor tung belastning du ønsker at det skal være. Økten kan gjennomføres som runder eller følges i den rekkefølgen den står. Om du vil kjøre den 1, eller 2 ganger i løpet av en uke så gjør gjerne det, bare husk og ha en dag i mellom hver gang. Gi full gass og lykke til!

 

Oppvarming

Varm opp i 10 minutter på valgfritt kondisjonsapparat, gjør deretter 1-2 lette serier med de øvelsene som står under. Husk at oppvarming skal gjøre deg klar til trening, det er viktig å ikke starte for tøft, men heller ikke la det bli for rolig.

 

Øvelse

Serier

Reps

Romaskin

500m

4

Strak Markløft

3

12

Nedtrekk/pullups

3

12

Facepull

3

15

Rygghev

3

10

Enarms roing

3

12

Rollouts i slynge

3

12

Romaskin

Markløft

Strake markløft

Pull-ups

Facepull

Rygghev

Enarms roing

Rollouts i slynge

Vil du trene med Vegard, ta kontakt  her

Bli Med I Trekningen Av 6 Mnd Gratis Trening

Få ferske artikler hver mandag

Relaterte artikler


Tilbake