Vinn Pulsklokke!

Få våre nyeste artikler på mail

5 kule øvelser for rumpe og lår

Prøv Hege Bøkkos skøyteøvelser!

Andreas Skjetne
Personlig trener og Fagansvarlig for Evolution
Andreas har en Bachelor i fysisk aktivitet og helse ved Norges Idrettshøgskole. Gjennom lang erfaring som personlig trener har han spesialisert seg på vektnedgang og utholdenhetstrening i kombinasjon med styrketrening. Som utøver i Birkebeinertrippelen og ultramaraton har Andreas bred kunnskap om forbrenning og kondisjon.

Hege Bøkko er en av Norges beste kvinnelige skøyteløpere og hun har i samarbeid med Evolution laget noen treningsprogram eksklusivt til våre lesere. Her får du de øvelsene hun selv bruker i oppkjøringen mot sesong. Her får du 5 utfordrende og spennede øvelser hentet fra skøytesporten. Test de som en egen økt, eller legg de inn i treningen din.

Økten kan gjennomføres som en sammenhengende økt hvor du jobber 30 sekunder på og 30 sekunder av. Gjenta dette i 4-6 runder for god effekt. Ta deg tid til litt lengre pause mellom øvelsene slik at du kan opprettholde intensiteten.


 

1.Sideforskyvning
 

2.Saksehopp
 

3.Keesiehopp
 

4.Skøytepump
 

5.Inn og ut hopp

Vinn Pulsklokke!

Få våre nyeste artikler på mail

Relaterte artikler


Tilbake