Bli Med I Trekningen Av 6 Mnd Gratis Trening

Få ferske artikler hver Mandag!

3 øvelser for mage og rygg

Slik trener Hege Bøkko kjernemuskulatur

Andreas Skjetne
Personlig trener og Fagansvarlig for Evolution
Andreas har en Bachelor i fysisk aktivitet og helse ved Norges Idrettshøgskole. Gjennom lang erfaring som personlig trener har han spesialisert seg på vektnedgang og utholdenhetstrening i kombinasjon med styrketrening. Som utøver i Birkebeinertrippelen og ultramaraton har Andreas bred kunnskap om forbrenning og kondisjon.

Hege Bøkko er en av Norges beste kvinnelige skøyteløpere og hun har i samarbeid med Evolution laget noen treningsprogram eksklusivt til deg. Her får du de øvelsene hun selv bruker for å styrke kjernemuskulaturer. Treningsprogrammet gir deg den stabiliteten du trenger og vil være et godt suplement til andre tyngre styrkeøvelser eller utholdenhetsidrett.

Velg ut en av øvelsene som kan passe i din trening, eller legg inn alle øvelsene som en del av annen trening. Husk at trening av kjernemuskulaturen er fornuftig å gjøre til slutt i øktene, da denne trengs som stabilitet i andre øvelser. Lykke til!

1. Crunch i slynge

 

2. Båten med rotasjon

 

3. Superman

 

Øvelse

Serier

Reps

1

Crunch i slynge

3

10

2

Båten med rotasjon

3

20

3

Superman

3

10

Bli Med I Trekningen Av 6 Mnd Gratis Trening

Få ferske artikler hver mandag

Relaterte artikler


Tilbake