Bli Med I Trekningen Av 6 Mnd Gratis Trening

Få ferske artikler hver Mandag!

kom i form på 5 uker

Programmet du trenger

Andreas Skjetne
Personlig trener og Fagansvarlig for Evolution
Andreas har en Bachelor i fysisk aktivitet og helse ved Norges Idrettshøgskole. Gjennom lang erfaring som personlig trener har han spesialisert seg på vektnedgang og utholdenhetstrening i kombinasjon med styrketrening. Som utøver i Birkebeinertrippelen og ultramaraton har Andreas bred kunnskap om forbrenning og kondisjon.

Mange har et ønske om å komme raskt i form, dette programmet er ment å gi deg den starten du trenger for å få raske resultater. Følg oppsettet og få de resultatene du trenger. Ønsker du maksimal effekt av trening og kosthold anbefaler jeg at du følger:  "5 enkle punkter til god form".  

 

Treningsoppsett
 


Utholdenhetstrening

 

Langintervall (1 dag i uken)

Lengde

Antall

Pause

Avslutning

3-6min

4-6stk

1-3min

5min

(5min)

(5stk)

(2min)

(5min)


Langkjøring (1-2 dager i uken)

Tid

Hastighet

30-60 min

Rolig snakketempo



Styrketrening
 

Økten kan gjennomføres inntil 3 ganger i uken, trenes det mer styrke anbefaler jeg å dele opp kroppen i flere styrkeøkter slik at du rekker å få nok restitusjon. Øvelsene utføres som supersett, det vil si at to og to øvelser utføres i par. Pausene er at du gjennomfører den andre øvelsen i paret. Unn deg selv en kort pause når du bytter ut øvelsene.

 

Par

Øvelse

Serier

Reps

1

Knebøy

3

15

Benkpress

3

10

2

Benpress

3

15

Sittende roing

3

10

3

Sit-ups på bosuball

3

20

Smalt nedtrekk

3

10

4

Sittende skulderpress med manualer

3

10

Gående utfall

3

20

5

Stående bicepscurl

3

10

Knestående tricepspress

3

10

 

Vil du trene med Andreas, ta kontakt  her

Bli Med I Trekningen Av 6 Mnd Gratis Trening

Få ferske artikler hver mandag

Relaterte artikler


Tilbake