Bli Med I Trekningen Av 6 Mnd Gratis Trening

Få ferske artikler hver Mandag!

Tøff sirkeløkt med stang

Alt du trenger er 5 knallharde øvelser!

Stine Sofie Grasto
Personlig trener
Stine er utdannet personlig trener ved AFPT, og er opptatt av helhetlig helse der det å være glad i kroppen sin, uansett form og vekt er sentralt. Hun har gått kostholdskurs og fokuserer på jevnt blodsukker, god hormonbalanse og betennelsesdempende kosthold.

Denne tøffe økten passer for de som ønsker en sirkel økt som virkelig svir. Belastning bestemmer du selv, men jeg anbefaler deg å starte lett og heller øke belastning dersom du skulle føle du tåler større motstand etter runde 3.  Husk at det er teknikken som skal være begrensende faktor for hvor stor motstand du kan ha. Økten kan gjerne kjøres flere ganger per uke, men pass på å ha sette av en dag til restitusjon mellom øktene.



Sirkeltreningen krever kun en vektstang og eventuell ekstra vekter du måtte ønske. Programmet gjennomføres som 5 runder, med synkende repetisjonsantall per serie. Bruk gjerne første runde som oppvarming, men husk generell oppvarming før du starter på sirkeløkten.

Her finner du flere tilpassede treningsprogram

 

Øvelse

Runde

Reps

Stående roing

1

15

Utfall

2

12

Rumenske markløft

3

10

Frontbøy

4

8

Militærpress

5

6



Gjennomføring:

- 20-30 sekunder pause mellom hver øvelse på runde 1 til 4.
- Ingen pause mellom øvelsene på runde 5.

Bli Med I Trekningen Av 6 Mnd Gratis Trening

Få ferske artikler hver mandag

Relaterte artikler


Tilbake