Vinn Pulsklokke!

Få våre nyeste artikler på mail

EVO programmet - Styrken du trenger

Slik bruker du programmet som passer for alle!

Henning Holm
PT- Ansvarlig
Henning er en av Norges mest erfarne personlig trenere og er i dag ansvarlig for personlig trening hos EVO. Han er kjent som treningsekspert i media, og er en anerkjent foredragsholder om trening.

Slik bruker du programmet:

Programmet er satt opp i supersett, det vil si at to og to øvelser gjennomføres i par. De to øvelsene utføres annenhver gang til du når tre eller fire serier. Pausen du får mellom hver serie skal være tiden det tar for deg å bytte plass for neste øvelse.

Programmet er ment å være effektivt samtidig som det gir deg styrken du trenger. Pulsen holdes oppe underveis i treningsøkten, noe som også vil gi deg høyere forbrenning. Husk å starte kontrollert, men øk belastningen gjennom økte vekter etter hvert som ukene går og du blir sterkere. Ved gjennomføring av 4 serier á 10 repetisjoner, skal det optimalt være så tungt at du er usikker på om du klarer å gjennomføre de siste repetisjonene under siste serie.

Det er viktig at du alltid lar teknikken være det som begrenser belastningen. Klarer du ikke gjennomføre øvelsene teknisk riktig har du for stor motstand. Bruk god tid til å lære deg øvelsene i startfasen av programmet.


 

Rekkefølge

Øvelse

Serier

Repetisjoner

1

Knebøy

3

10

Push-ups

Maks

2

Markløft

3

10

Planken

Maks

3

Chins

3

Maks

Sit-ups

25

4

Utfall

3

10

Enarms ro

10

Evo Fitness treningsguide: Knebøy

Evo Fitness treningsguide: Push-ups

Evo Fitness treningsguide: Markløft

Evo Fitness treningsguide: Planken

Evo Fitness treningsguide: Chins

Evo Fitness treningsguide: Sit-ups på ball

Evo Fitness treningsguide: Utfall

Evo Fitness treningsguide: En-arms roing med manualer

EVO programmet- styrken du trenger

·Vårt supereffektive treningsprogram satt sammen av de 8 viktige øvelser for en sterk og sunn kropp.

·Programmet passer alle. Både nybegynnere og erfarne vil ha stor nytte av å gjennomføre programmet jevnlig.

·Programmet er særlig effektivt i perioder der du har mindre tid til trening, eller når du skal bygge deg opp etter avbrekk fra treningsrutinene dine.

Programmet fungerer veldig bra for å bli sterkere og er satt sammen av øvelser for hele kroppen. Vi mener at trening skal være morsomt og har derfor lagt mye energi i å gjøre videoer av øvelsene med et humoristisk og sjarmerende preg.

Sjekk ut flere programmer  her!

Vinn Pulsklokke!

Få våre nyeste artikler på mail

Relaterte artikler


Tilbake