Bli Med I Trekningen Av 6 Mnd Gratis Trening

Få ferske artikler hver Mandag!

Proteinvafler på 1-2-3

Kos deg med noe sunt!

Natalie Totland
Personlig Trener
Natalie er utdannet personlig trener og kostholdsveileder fra AFPT. Hun har spesialisert seg på trening for muskelvekst og fettforbrenning, samt trening under og etter graviditet. Natalie ble kåret til årets personlige trener i EVO Fitness, både i 2014 og 2015.

 

Prøv deg på denne proteinrike varianten av vafler når du får lyst på noe godt.  Proteinrike, mettende og ikke minst gode vafler som kan spises når som helst.

 

Oppskrift til ca. 4 vaffelplater:

  • 2 egg
  • 80 gram havremel (havremel lages enkelt på egen hånd ved å kverne havregryn til mel, eller kjøpes i butikken)
  • Ca. 100-120 gram mager kesam
  • 1 -2 spiseskjeer sukrinmelis/sukrin gold eller annen type søtning
  • 1/2 teskje bakepulver
  • En liten klype salt
  • Vann til riktig konsistens (røren skal være litt flytende)

Bruk gjerne kanel, kardemomme eller vanilje stevia/pulver for ekstra god smak.

 

Bland alt sammen, og la det svelle i ca. ti minutter. Tilsett mer vann dersom nødvendig. Stekes i vaffeljern med PAM 1kcal spray, cocosa eller litt smør.

 

Vaflene kan også lages nøytrale på smak ved å droppe søtningen og eventuelt tilsette litt pizzakrydder eller urtekrydder. Hakk opp små biter av skinke og hvitost og bland direkte inn i selve røren, eller stek vaflene som vanlig og spis de med pålegg.

 

 

Vil du komme i kontakt med Natalie, trykk  her.

Bli Med I Trekningen Av 6 Mnd Gratis Trening

Få ferske artikler hver mandag

Relaterte artikler


Tilbake