Vinn Pulsklokke!

Få våre nyeste artikler på mail

Kyllingfilet med kokosmelk-ris og banan

Kylling og ris må ikke være kjedelig!

Natalie Totland
Personlig Trener
Natalie er utdannet personlig trener og kostholdsveileder fra AFPT. Hun har spesialisert seg på trening for muskelvekst og fettforbrenning, samt trening under og etter graviditet. Natalie ble kåret til årets personlige trener i EVO Fitness, både i 2014 og 2015.

Ikke bare er denne retten full av gode næringsstoffer, men den smaker utrolig friskt og godt i tillegg! Anbefaler på det sterkeste å prøve den ut, kylling og ris blir aldri det samme igjen.

 

Du trenger:

(Tilsvarer ca. 2 porsjoner)

  • 2 kyllingfileter
  • 100 gram kokosmelk
  • 100 gram Jasmin ris
  • Banan
  • Valgfrie grønnsaker


Fremgangsmåte:

Start med å koke opp ønsket mengde ris. Når risen nesten har trukket til seg alt vannet, tilsetter du kokosmelken. La dette småkoke til det tykner. La risen få hvile i et par minutter før servering.
 

I mellomtiden steker du kyllingfileten. Den raskeste måten er gjerne å dele den opp i mindre biter, og steke i en stekepanne. For ekstra saftig resultat, bruk et lokk over stekepannen når du steker.  Du kan også ovnsbake kyllingfiletene.
 

Ikke glem grønnsakene dine! Damp de grønnsakene du vil ha, og server til.
 

Når alt er klart til servering, skjærer du et par bananbiter og har over. Dette er selvsagt ikke nødvendig, men setter en ekstra piff på retten!

 

Vil du komme i kontakt med Natalie,  trykk  her.

Vinn Pulsklokke!

Få våre nyeste artikler på mail

Relaterte artikler


Tilbake