Vinn Pulsklokke!

Få våre nyeste artikler på mail

Slyngetrening er for alle

Bli sterk, unngå skader.

Øyvind Holt
Personlig Trener
Øyvind har en bachelor i Fysisk aktivitet og helse fra Norges Idrettshøgskole. Her har han også studert pedagogikk og personlig trening. Gjennom lang erfaring og utdanning har Øyvind bred kunnskap om trening og generell helse i alle aldre.

Slyngetrening passer for alle, dette programmet vil ta deg gjennom de grunnleggende øvelsene du trenger for å styrke hele kroppen. Trening i slynge styrker støttemuskulatur, reduserer skader og styrker mage og rygg. Programmet er lagt opp for å følge din utvikling, flere av øvelsene gir deg mulighet til å øke vanskelighetsgraden for å få maksimal effekt. Start med lav belastning, konsentrer deg om riktig teknikk og øk belastningen gradvis etter hvert som du blir sterkere.
 

Par

Øvelse

Serier

Reps

1

Knebøy
 

4

10

Pullups
 

4

10

2

Push-ups
 

3

10

Utfall
 

3

10

3

Flyes
 

3

10

Ryggtrekk
 

3

10

4

Dips
 

3

10

Ryggtrekk/ Albuer ut

3

10

5

Fremover-lening

2-4

8-10


Knebøy

Pullups

Push-ups

Push-ups økt vanskelighetsgrad

Utfall

Flyes

Ryggtrekk

Dips

Ryggtrekk/ albuer ut

Fremoverlening



Her finner du et bredt utvalg av andre  treningsprogram.

Vil du lære mer om slyngetrening kan du booke time med Øyvind her.

Vinn Pulsklokke!

Få våre nyeste artikler på mail

Relaterte artikler


Tilbake