Bli Med I Trekningen Av 6 Mnd Gratis Trening

Få ferske artikler hver Mandag!

Slyngetrening er for alle

Bli sterk, unngå skader.

Øyvind Holt
Personlig Trener
Øyvind har en bachelor i Fysisk aktivitet og helse fra Norges Idrettshøgskole. Her har han også studert pedagogikk og personlig trening. Gjennom lang erfaring og utdanning har Øyvind bred kunnskap om trening og generell helse i alle aldre.

Slyngetrening passer for alle, dette programmet vil ta deg gjennom de grunnleggende øvelsene du trenger for å styrke hele kroppen. Trening i slynge styrker støttemuskulatur, reduserer skader og styrker mage og rygg. Programmet er lagt opp for å følge din utvikling, flere av øvelsene gir deg mulighet til å øke vanskelighetsgraden for å få maksimal effekt. Start med lav belastning, konsentrer deg om riktig teknikk og øk belastningen gradvis etter hvert som du blir sterkere.
 

Par

Øvelse

Serier

Reps

1

Knebøy
 

4

10

Pullups
 

4

10

2

Push-ups
 

3

10

Utfall
 

3

10

3

Flyes
 

3

10

Ryggtrekk
 

3

10

4

Dips
 

3

10

Ryggtrekk/ Albuer ut

3

10

5

Fremover-lening

2-4

8-10


Knebøy

Pullups

Push-ups

Push-ups økt vanskelighetsgrad

Utfall

Flyes

Ryggtrekk

Dips

Ryggtrekk/ albuer ut

Fremoverlening



Her finner du et bredt utvalg av andre  treningsprogram.

Vil du lære mer om slyngetrening kan du booke time med Øyvind her.

Bli Med I Trekningen Av 6 Mnd Gratis Trening

Få ferske artikler hver mandag

Relaterte artikler


Tilbake